Cumplimos 15 años en la Sala Teatro Ensalle

Honey Rose

  • Viernes
  • 23
  • Junio
  • 22:00
  • Sabado
  • 24
  • Junio
  • 22:00
  • Domingo
  • 25
  • Junio
  • 21:00

Un espazo inconcreto e atemporal.
Penumbra.
O chan está heteroxéneamente cuberto por limaduras de corcho.
En primeiro plano unha mesa con dúas cadeiras que poderían ser de calquera lugar.
A mesa está chea e parcialmente soterrada por paquetes de tabaco.
Os paquetes de tabaco de varias vidas.
Ao fondo un piano eléctrico sobre un soporte, un asento, e un amplificador. Á dereita da mesa.
Ao lado da mesa unha pantalla de ordenador ciscada polo chan.
Ten panfletos ao redor.
Detrás da mesa unha árbore.
Unha árbore feita de outras árbores.
Unha parte está resaltada pola luz.
Hai un ukelele apoiado nela.
En diversos puntos do chan están diseminadas varias caixas metálicas.
Algunhas son cinceiros, outras conteñen tabaco.
Dúas personaxes.
Jota e Acé.

Ficha artística

Jorge de Arcos: Actor
Adrián Chacón: Actor e músico
Dirección e dramaturxia: AveLina Pérez

 

Video

AveLina Pérez

Biografía.
Si es que alguna definición es posible, sería la de: creadora escénica. Me formo en interpretación en la Escuela Santart (Santiago de Compostela) y en Dirección de escena y dramaturgia en la ESAD de Galicia. Mi relación con la dramaturgia no va desligada de la escena; conviven la dramaturgia textual y la dramaturgia de la acción.

Escritura.
Procurando la máxima libertad en las creaciones, escapando de etiquetas y de la necesidad de paradigma definido, interesada por la palabra, con una concepción teatral muy ligada a lo terrenal, a lo social, en la búsqueda de convertir lo cotidiano en extracotidiano, y siempre transitando por un humor ácido y duro, concibo la escena -y por tanto la dramaturgia- como propiciadora de un lugar de encuentro, de un lugar en el que la dignidad exista aun camuflada, escondida, distorsionada, pero siempre presente. Existe en mi trabajo una constante distorsión y deformación de lo habitual y reconocible, que me permite recorrer caminos desde -y a través de- la extrañeza

Saber más